Ik kan niet meer inloggen in de Yellowbrick-app met mijn ANWB Parkeren account

Yellowbrick heeft op zondag 3 april een vernieuwde app gelanceerd. Door deze update is het voor klanten met een ANWB Parkeren account, tijdelijk niet mogelijk om in te loggen en gebruik te maken van de vernieuwde Yellowbrick-app. ANWB klanten kunnen op een later moment gebruik maken van de vernieuwde Yellowbrick-app. Dit is te wijten aan een technisch mankement tijdens de lancering van de nieuwe Yellowbrick-app.

Helaas kunnen wij nog niet met zekerheid zeggen wanneer u weer gebruik kunt maken van de Yellowbrick-app. Zodra wij meer weten zullen wij dit direct communiceren. Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak.

ANWB Parkeren via de ANWB Onderweg app
Om gebruik te blijven maken van mobiel parkeren, adviseren wij u om in de tussentijd ANWB Parkeren via de ANWB Onderweg app te gebruiken:

  • Download de ANWB Onderweg app,Β klik hierΒ voor Android enΒ klik hier voor iOS;
  • Open de ANWB Onderweg app;
  • Toets op ANWB Parkeren;
  • Log in met uw ANWB Parkeren klantnummer en wachtwoord. (zie de afbeeldingen hieronder uit de ANWB Onderweg app)

Druk op Inloggen, u hoeft geen nieuw account aan te maken met de knop Aanmelden.

Voer uw ANWB Parkeren klantnummer en wachtwoord in. Weet u het wachtwoord niet meer? Klik dan op Wachtwoord vergeten.