Mijn parkeergeschiedenis en facturen zijn niet meer zichtbaar

Yellowbrick heeft op 3 april 2022 een vernieuwde app gelanceerd. Door een technisch mankement in het overzetten van klantgegevens zijn in sommige gevallen de parkeergeschiedenis van vΓ³Γ³r 3 april 2022 niet meegenomen naar de vernieuwde app.

Wij doen ons uiterste best om oude facturen zo snel mogelijk zichtbaar te maken in de vernieuwde app.

Wij begrijpen dat dit een hele vervelende situatie is voor jou. Om je alsnog van dienst te kunnen zijn, hebben wij onze oude Mijn Yellowbrick omgeving openbaar gezet. In de meeste gevallen kun je hier de parkeergegevens vinden die je zoekt.

Klik hier om naar de oude mijn Yellowbrick omgeving te gaan en log in met je klantnummer en wachtwoord.

Vernieuwde Mijn Yellowbrick omgeving
Bij het lanceren van de vernieuwe app hebben wij tevens een vernieuwde Mijn Yellowbrick omgeving gelanceerd. lees hier alles over deze vernieuwde omgeving!