Hoe werken parkeerherinneringen via pusbericht, e-mail en SMS?

Bekijk ons instructiefilpje via onderstaande link voor een volledige uitleg!

Parkeerherinneringen

Parkeerherinneringen zorgen ervoor dat je een notificatie ontvangt ter herinnering dat je jouw parkeeractie moet beëindigen. Je kunt de parkeerherinneringen ontvangen via pushberichten, e-mail en SMS. Pushberichten en e-mail zijn gratis. De kosten van de SMS-reminder zijn €0,35 per ontvangen SMS (Je betaalt via je telecomprovider).

Je kunt kiezen voor twee soorten parkeerherinneringen:

Een herinnering vóór het einde van je parkeertijd
De herinnering helpt je om jouw parkeeractie op straat tijdig te stoppen. Je kunt zelf bepalen om de hoeveel tijd je een herinnering wenst te ontvangen. Voorbeeld: bij het selecteren van 10 minuten, ontvang je 10 minuten vóór het einde van je parkeeractie een herinnering. Deze herinnering is handig als je in een zone parkeert met een zogenoemde ‘duurbeperking’. Als je bijvoorbeeld in een zone parkeert waar je maximaal één uur mag parkeren, dan weet je via deze herinnering dat je jouw voertuig dient te verplaatsen, omdat de parkeeractie gestopt gaat worden. Je kunt hiermee een boete voorkomen.

Terugkerende herinnering tijdens een actieve parkeeractie
De herinnering helpt je om jou te herinneren aan een lopende parkeeractie. Je ontvangt herinneringen op basis van een door jou gekozen tijdsinterval. Voorbeeld: bij het selecteren van 60 minuten, ontvang je elke 60 minuten een herinnering tot je de parkeeractie stopt.

Parkeerherinneringen instellen
Ga in de Yellowbrick-app naar ‘Mijn account’
Klik op ‘Voorkeuren’
Klik op ‘Parkeerherinneringen’
Klik op ‘Pushbericht’, ‘e-mail’ of ‘SMS’
Stel hier jouw gewenste parkeerherinneringen in

SMS-Dienstenfilter
Wanneer je nummer geregistreerd staat bij het SMS-Dienstenfilter, ontvang je geen betaalde sms’jes van ons en werkt de SMS Reminder Service niet.

Activeer je telefoonnummer voor sms-diensten op www.payinfo.nl, of neem contact op met je provider. Na activatie zet je de SMS Reminder Service weer aan via My Yellowbrick.

De klant is te allen tijde verantwoordelijk voor het afmelden van de parkeeractie. Mocht de SMS Reminder Service om wat voor reden een keer niet functioneren kunnen daar geen rechten aan worden ontleend.