De Yellowbrick-parkeerapp

Heb je een vraag over De Yellowbrick-parkeerapp? Die hebben we misschien al beantwoord! Bekijk hieronder onze veelgestelde vragen over De Yellowbrick-parkeerapp. Staat jouw vraag hier niet tussen? Kijk dan op onze andere FAQ pagina's of neem contact op met onze klantenservice.

ANWB Onderweg app – Inloggen

Inloggen bij ANWB Onderweg Parkeren:

ANWB Onderweg app – Transactie starten

Zo start en stopt u een transactie:

Hoe stel ik een favoriete zonecode in in de Yellowbrick-parkeer app?

Dit doe je door het sterretje aan de linker kant van een suggestie locatie te klikken, het sterretje vult geel. Onder het sterretje staat FAVO. Om deze weer te verwijderen klik je nogmaals op het sterretje.

Hoe kan ik bricken als ik geen internet heb?

Je kunt je parkeertransactie ook telefonisch starten en stoppen (belparkeren) door te bellen met 088-2742536. Voor uitgebreide uitleg, zie onze handleiding Bricken op straat.

Waar kan ik meer info en tips vinden over de Yellowbrick-parkeerapp?

Lees hier meer over de parkeer app.

Vanaf welke softwareversie van mijn telefoon is jullie app te gebruiken?

De Yellowbrick-parkeerapp voor iPhone is geschikt voor iOS 7 en hoger. De app voor Android werkt op alle toestellen met versie 4.0 en hoger. Voor de Windows app wordt het besturingssysteem vanaf Windows Phone 8 ondersteund.

Hoe kom ik aan het wachtwoord voor de app?
Het wachtwoord voor de Yellowbrick-parkeerapp is hetzelfde als het wachtwoord waarmee u inlogt op Mijn Yellowbrick. Je kunt in de app je wachtwoord opvragen met je klantnummer via 'Wachtwoord vergeten', het kan ook via Mijn Yellowbrick.
De Yellowbrick-parkeerapp wordt geblokkeerd op het wifi-netwerk?
Op sommige goed beveiligde wifi-netwerken staan bepaalde poorten dicht, waardoor de Yellowbrick-parkeerapp niet werkt. Vraag de beheerder van het netwerk om de volgende poorten te openen: Poort 443 en Poort 10443. Lees meer over de Yellowbrick-parkeerapp.
Is parkeren via de app ook mogelijk met de Apple iPad?
Ja, de Yellowbrick-parkeerapp is ook geschikt voor de iPad.
Moet ik de app open laten staan tijdens de transactie?
Nee, tijdens een transactie kun je de Yellowbrick-parkeerapp sluiten. Blijf wel ingelogd, zodat je de transactie weer kunt stoppen.
Ik moet steeds mijn klantnummer en wachtwoord invoeren?
Om je inloggegevens te bewaren zet je een vinkje in het inlogscherm bij gegevens onthouden.

Direct contact met ons

YB-ICON-CHAT

Whatsapp

Open Whatsapp

YB-ICON-MAIL

Mailen

Stuur mail

YB-ICON-BELLEN

Bellen

0900 2006999

Ma t/m vrij 09:00 -13:00
YB-ICON-TWITTER

Twitter

@yellowbricknl

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18:00 uur