Meest gestelde vragen
Heb je een vraag in de categorie Meest gestelde vragen? Die hebben we misschien al beantwoord! Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Kijk dan op onze andere FAQ pagina's of neem contact op met onze klantenservice.
De teveel betaalde parkeerkosten zijn nog niet gecorrigeerd
Ik heb twee verschillende facturen ontvangen
Ik krijg de verkeerde zonecode als advies
Ik ontvang geen wachtwoord-herstel link
- Ga naar Mijn Yellowbrick;
- Nog niet ingelogd? Klik rechtsbovenin je scherm op Gast om in te loggen.
- Druk linksboven op het menu en druk op Gebruikers;
- In het overzicht zie je welke gebruikers geen e-mailadres hebben gekoppeld;
- Vink de gebruiker aan die je wilt wijzigen en druk op het potloodje;
- Voeg een e-mailadres toe en druk op opslaan;
- De gebruiker kan nu een wachtwoord-herstel link aanvragen via het inlogscherm in de Yellowbrick-app.
Ik zie mijn parkeeractie dubbel
Waarom moet ik mijn creditcard gegevens opnieuw invullen?
Ik kan de Yellowbrick-app niet updaten/downloaden
Mijn kenteken werkt niet in de app
Ik kan de zonecode niet vinden waar ik wil parkeren
Ik kan geen parkeeractie starten of stoppen via belparkeren (IVR)
- Ga naar Mijn Yellowbrick;
- Nog niet ingelogd? Klik rechtsbovenin je scherm op Gast om in te loggen;
- Je kunt nu een parkeeractie starten. Zoek de zonecode waar je een parkeeractie wilt starten via de landkaart of zoek direct op de stad, adres en/of zonecode;
- Druk op zonecode bevestigen en kies het kenteken waarmee je een parkeeractie wilt starten, stel optioneel een eindtijd in en druk op Ga verder;
- Controleer je parkeeractie en druk op starten. Je ontvangt nu een bevestiging van je parkeeractie.
Mijn parkeergeschiedenis en facturen zijn niet meer zichtbaar
Ik kan niet meer inloggen in de Yellowbrick-app met mijn Yellowbrick-account
Hoe werkt de vernieuwde Mijn Yellowbrick omgeving?
- Ga naar de vernieuwde Mijn Yellowbrick omgeving;
- Klik rechtsbovenin je scherm op Gast, druk op inloggen en log in met je Yellowbrick-account;
- Klik linksbovenin je scherm op het menu om acties uit te voeren. Daarnaast kun je via de landkaart zoeken op zonecodes en parkeeracties starten.
- Ga naar Mijn Yellowbrick;
- Nog niet ingelogd? Klik rechtsbovenin je scherm op Gast om in te loggen;
- Je kunt nu een parkeeractie starten. Zoek de zonecode waar je een parkeeractie wilt starten via de landkaart of zoek direct op de stad, adres en/of zonecode;
- Druk op zonecode bevestigen en kies het kenteken waarmee je een parkeeractie wilt starten, stel optioneel een eindtijd in en druk op Ga verder;
- Controleer je parkeeractie en druk op starten. Je ontvangt nu een bevestiging van je parkeeractie.
Ik kan niet meer inloggen in de Yellowbrick-app met mijn ANWB Parkeren account
- Download de ANWB Onderweg app, klik hier voor Android en klik hier voor iOS;
- Open de ANWB Onderweg app;
- Toets op ANWB Parkeren;
- Log in met uw ANWB Parkeren klantnummer en wachtwoord. (zie de afbeeldingen hieronder uit de ANWB Onderweg app)