Ik ontvang geen wachtwoord-herstel link

Er zijn twee situaties mogelijk waardoor je geen wachtwoord-herstel link ontvangt:

In de meeste gevallen komen je gegevens één of meerdere keren voor in het onze database. Bijvoorbeeld omdat je meerdere accounts hebt waar hetzelfde e-mailadres aan gekoppeld is. Ons systeem weet hierdoor niet welk account echt is en kiest ervoor dat de accounts niet bruikbaar zijn. Bij de lancering van onze nieuwe app op 3 april 2022 levert dit problemen op bij het inloggen.

Oplossing Onze klantenservice kan jou telefonisch verder helpen om dit probleem op te lossen. Let wel op: door de toenemende drukte rond de lancering van onze vernieuwde app, kunnen de wachttijden via de telefoon langer zijn dan je van ons gewend bent. Je kunt ons bellen op 0900-2006999 (normaal tarief) op ma t/m vrij 09:00 – 18:00.

Lukt het een gebruiker uit je wagenpark niet om een wachtwoord-herstel link aan te vragen? Om een wachtwoord-herstel link te versturen dient de gebruiker een e-mailadres te hebben gekoppeld in ons systeem. Koppel eerst een e-mailadres aan het account om een wachtwoord-herstel link te ontvangen. Zie onderstaande instructies:

  • Ga naar Mijn Yellowbrick;
  • Nog niet ingelogd? Klik rechtsbovenin je scherm op Gast om in te loggen.
  • Druk linksboven op het menu en druk op Gebruikers;
  • In het overzicht zie je welke gebruikers geen e-mailadres hebben gekoppeld;
  • Vink de gebruiker aan die je wilt wijzigen en druk op het potloodje;
  • Voeg een e-mailadres toe en druk op opslaan;
  • De gebruiker kan nu een wachtwoord-herstel link aanvragen via het inlogscherm in de Yellowbrick-app.