ParkAlert

Heb je een vraag in de categorie ParkAlert? Die hebben we misschien al beantwoord! Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Kijk dan op onze andere FAQ pagina's of neem contact op met onze klantenservice.

Met wie moet ik contact opnemen bij technische vragen over de ParkAlert?
Neem contact op met ParkAlert via +31 (0)85 486 85 86.
Kan ik mijn ParkAlert retourneren?
Ja, je kunt je beroepen op de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Neem contact op met ParkAlert via +31 (0)85 486 85 86.
Ik heb besteld, hoe nu verder?
Je kunt van ParkAlert een bevestigingsmail verwachten waarin verdere uitleg is verwerkt.
Hoe weet ik of de knop wel werkt?
Dat kun je zien in de ParkAlert-App als je in de auto zit en verbonden bent. Zie instellingenmenu in de ParkAlert-App.
Ik krijg een notificatie over een verbindingsfout.
Kijk in je telefooninstellingen of ‘Mobiele Data’ aan staat. Zo niet zet deze aan.
Ik kan mijn ParkAlert knop niet koppelen
Om ParkAlert te kunnen koppelen moet je Bluetooth aan hebben staan. Zet via je telefooninstellingen de Bluetooth aan. Nadat je de ParkAlert knop hebt gekoppeld aan de ParkAlert-app vraagt de app of je een betaaldienst wilt kiezen. Hier kun je de koppeling met je Yellowbrick inloggegevens tot stand brengen.  
Mijn ParkAlert is verbonden, maar de knop piept niet meer.
Dit kan met het batterij-niveau te maken hebben. Zie onder ‘Apparaat status’ in het instellingenmenu van ParkAlert.
Kan ik ParkAlert gebruiken met meerdere telefoons?
Ja het is mogelijk om de ParkAlert knop met meerdere telefoons te koppelen (echter op één telefoon tegelijk).
Kan ik de knop in verschillende auto’s gebruiken?
Ja, dat kan, op voorwaarde dat de ParkAlert app gekoppeld is aan de knop die je wilt gebruiken én het kenteken van de auto waarmee je de knop gebruikt. Hieronder kun je lezen hoe je eenvoudig switcht tussen ParkAlert knoppen en kentekens. Switchen tussen kentekens: Ga in de ParkAlert app naar het instellingenmenu via het tandwieltje rechtsbovenin, en druk op "Ontkoppel betalingsdient" en vervolgens op "Kies betalingsdienst". Koppel nu het juiste Yellowbrick account met het gewenste kenteken. Switchen tussen ParkAlert knop: Ga in de ParkAlert app naar het instellingenmenu via het tandwieltje rechtsbovenin, en druk op "Ontkoppel ParkAlert" en vervolgens op "Aan de slag". Koppel nu opnieuw met de gewenste ParkAlert knop. Tip: Gebruik een password manager om zo snel mogelijk tussen je Yellowbrick accounts te switchen.
Kan ik de batterij zelf vervangen?
Ja, dat kan. Het type batterij wat erin moet is een CR2032 batterij, die of via ParkAlert (vanaf 1 juli 2020) en bij veel winkels te koop is.

Direct contact met ons

YB-ICON-CHAT

Whatsapp

Open Whatsapp

YB-ICON-MAIL

Mailen

Stuur mail

YB-ICON-BELLEN

Bellen

0900 2006999

Ma t/m vrij 09:00 -18:00
YB-ICON-TWITTER

Twitter

@yellowbricknl

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18:00 uur