Account beheer
Heb je een vraag in de categorie Account beheer? Hieronder vind je de meest gestelde vragen met betrekking tot Account beheer. Staat jouw vraag er niet tussen? Kijk dan bij een van onze andere Veelgestelde Vragen categorieën of neem contact op met onze klantenservice.
Wat is My Yellowbrick?
Hoe werkt de My Yellowbrick omgeving?
- Ga naar de My.yellowbrick.nl;
- Log in met je Yellowbrick-account;
- Klik links bovenin je scherm op het menu om acties uit te voeren.
Hoe wijzig ik mijn gegevens?
- Ga via de app of My Yellowbrick omgeving naar ‘Mijn account’;
- Klik vervolgens op je eigen naam bovenin je scherm om naar de contactgegevens te gaan.
- Wanneer je persoonsgegevens wilt wijzigen klik je op ‘Mijn gegevens’
Hoe voeg ik een (buitenlands) kenteken toe?
- Ga via de app of My Yellowbrick omgeving naar ‘Mijn account’;
- Klik op ‘Voertuigen’;
- Voeg het voertuig en kenteken toe
Mijn Yellowbrick-account is geblokkeerd, wat nu?
Openstaande factuur
Mocht het niet gelukt zijn via de wachtwoordherstel, is het mogelijk dat er een openstaande factuur is. Wanneer een incasso is mislukt of er voor een lange tijd een factuur openstaat, wordt je account geblokkeerd. We adviseren je dan het openstaande bedrag te betalen. Nadat onze administratie de nabetaling heeft verwerkt, deblokkeren wij je account en kun je weer mobiel parkeren. Neem contact op met onze klantenservice wanneer je twee weken na het betalen nog steeds geblokkeerd bent.Waar vind ik een overzicht van mijn parkeeracties?
Ik ben mijn inloggegevens kwijt
Wat is voor mij het beste tarief? Basic of abonnement?
- Geschikt voor vaak parkeren binnen en buiten de Randstad
- Maandelijkse kosten van €3,25 per parkeerder, abonnementsvorm
- Geen extra transactiekosten en parkeer hierdoor onbeperkt
- Geen registratiekosten
- Geschikt voor regelmatig parkeren in gebieden met een hoog tarief
- Vast transactietarief van €0,37
- Geen registratie- of abonnementskosten
Mijn kenteken is geblokkeerd, wat nu?
Hoe stel ik (gratis) parkeerherinneringen in?
- Ga via de app of My Yellowbrick omgeving naar ‘Mijn account’;
- Klik op het kopje ‘Herinneringen en communicatie’;
- Vervolgens ga je naar het kopje ‘Parkeerherinneringen’;
- Hier kun je per medium aanvinken of je parkeerherinneringen aan wilt. Ook kun je aangeven vanaf welke tijd je deze herinneringen wilt.
Hoe zeg ik mijn account op?
- Ga via de app of My Yellowbrick omgeving naar ‘Mijn account’;
- Klik vervolgens op je naam of ‘Mijn gegevens’;
- Hier kan je gemakkelijk klikken op ‘Beheerdersaccount verwijderen’;
- Je zult een melding te zien krijgen ter bevestiging van het verwijderen;
- Na bevestiging van je afmelding zal deze handeling niet terug te draaien zijn.
- Ga via de app of My Yellowbrick omgeving naar ‘Mijn account’;
- Klik op ‘Producten en tarieven’;
- Vervolgens klik je op ‘Tarief’;
- Op deze pagina is het mogelijk om eenvoudig het Basic-pakket te selecteren
- Je krijgt hier een melding te zien ter bevestiging van de pakketwijziging.
- Na bevestiging van de wijziging zal deze 2 weken na de eerstvolgende maandag in gaan.