Yellowbrick klantenservice

Stel hier je vraag!

Hulp nodig? Bekijk hieronder de meest gestelde vragen of stel je vraag in de zoekbalk. Staat jouw vraag hier niet tussen of blijft je vraag onbeantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice, je vindt onze contactgegevens onderaan deze pagina.

Meest gestelde vragen en actuele storingen

Wat leuk dat je klant wilt worden bij Yellowbrick! Meld je gemakkelijk aan via deze link. Tijdens het registreren kun je je aanmelden met Facebook, Google of via e-mail. Ook is het mogelijk om een zakelijk account aan te maken, kijk daarvoor op deze site. 

Bij Yellowbrick kan je gemakkelijk een tarief kiezen wat past bij jouw parkeergedrag. Je kan kiezen om per transactie te betalen met Flex of Basic, of een abonnementsvorm afnemen voor €3,25 per maand met Unlimited. Weet je niet goed welk product het beste bij jou past klik dan hier!

Wanneer je je wachtwoord vergeten bent en hierdoor niet kunt inloggen, is het mogelijk een nieuw wachtwoord aan te maken. Om dit te doen moet je bij het inlogscherm op de ‘Wachtwoord vergeten’ knop klikken. Daarna vul je het e-mailadres, telefoonnummer of klantnummer die je hebt gebruikt bij het aanmaken van je Yellowbrick-account in. Je ontvangt dan een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. 

Mocht je andere problemen hebben met inloggen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Het wijzigen van gegevens kan op een gemakkelijke manier in de app of My Yellowbrick omgeving. Voor het wijzigen van persoons- en contactgegevens kun je de volgende stappen volgen:

  1. Ga via de app of My Yellowbrick omgeving naar ‘Mijn account’;
  2. Klik vervolgens op je eigen naam bovenin je scherm om naar de contactgegevens te gaan.  
  3. Wanneer je persoonsgegevens wilt wijzigen klik je op ‘Mijn gegevens’

Naast de persoons- en contactgegevens is het via ‘Mijn account’ mogelijk om gegevens rondom de voertuigen, betalingen, tarieven en voorkeuren te wijzigen.

Bij Yellowbrick is het mogelijk om een product/tarief te kiezen wat past bij jouw parkeergedrag. Momenteel heeft Yellowbrick drie verschillende tarieven. Kijk hieronder welke het beste bij jou past!

Flex

  • Geschikt voor kort parkeren met lage tarieven
  • Betaal 10% van de totale parkeerkosten aan transactiekosten, met een minimum van €0,10 en een maximum van €0,50.
  • Meest voordelig wanneer je parkeerkosten per parkeeractie meestal niet boven de €3,40 uitkomen
  • Geen registratie- of abonnementskosten

Basic 

  • Geschikt voor regelmatig parkeren in gebieden met een hoog tarief
  • Vast transactietarief van €0,34
  • Geen registratie- of abonnementskosten

Unlimited

  • Geschikt voor vaak parkeren binnen en buiten de Randstad
  • Maandelijkse kosten van €3,25 per parkeerder, abonnementsvorm
  • Geen extra transactiekosten en parkeer hierdoor onbeperkt
  • Geen registratiekosten

Wat vervelend dat je meer hebt betaald dan de bedoeling was. Helaas is het voor ons niet mogelijk je transactie te corrigeren of te verwijderen. Dit omdat het om parkeerbelasting gaat die wij moeten afdragen aan de gemeente. Voor meer informatie of onduidelijkheden kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Wanneer je drie keer een foutief wachtwoord invoert, wordt je account uit veiligheidsoverwegingen geblokkeerd. Helaas is het dan niet mogelijk om mobiel te parkeren. Dit betekent dat onze klantenservice helaas ook geen parkeeracties kan starten of stoppen.

Om je account te deblokkeren, kun je contact opnemen met de klantenservice. Ook na het mislukken van een incasso, wordt je account tijdelijk geblokkeerd. Zodra onze administratie je nabetaling heeft verwerkt, deblokkeren wij je account en kun je weer mobiel parkeren.

Een nieuwe creditcard of e-mailadres? Geef wijzigingen direct door via de app of via My Yellowbrick.

Beste klant,

De afgelopen tijd ervaart u een langdurige creditcard storing van Yellowbrick, waardoor wij in sommige gevallen niet automatisch kunnen incasseren. Op het moment dat wij niet automatisch kunnen incasseren, sturen wij u een betaalherinnering via e-mail. Wij verzoeken u om uw openstaand factuurbedrag te voldoen via de betaallink in de herinnering.

Wij begrijpen dat dit een zeer vervelende situatie is voor u. Op de achtergrond werken we hard aan een oplossing, helaas duurt dit langer dan op voorhand gedacht.

Onze excuses voor het ongemak.

Heeft u vragen? Stuur ons een Whatsappje via 0613689781.

Laatst bijgewerkt: 8-11-2022

Yellowbrick-cirkels-7

Direct contact met ons

YB-ICON-BELLEN

Bellen

0900 2006999

Ma t/m vrij 09:00 -18:00
YB-ICON-TWITTER

Twitter

@yellowbricknl

Bekijk hier onze openingstijden tijdens feestdagen en overige bedrijfsinformatie

Group 3317@4x

0

Reviews
Group 3317@4x

0

Downloads
Hand mobile

Parkeer
klik
Yellowbrick

Hand mobile

Parkeer,
klik,
Yellowbrick!

Group 3317@4x

0

Reviews
Group 3317@4x

0

Downloads