Yellowbrick klantenservice

Hulp nodig? Bekijk hieronder onze veelgestelde vragen stel je vraag in de zoekbalk. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice, je vind onze contactgegevens onderaan deze pagina.

Stel hier je vraag!

Meest gestelde vragen en actuele storingen

Beste klant,

Wij kampen met een langdurige creditcard storing waardoor wij in sommige gevallen niet automatisch kunnen incasseren. Op het moment dat wij niet automatisch kunnen incasseren, sturen wij u een betaalherinnering via e-mail. Wij verzoeken u om uw openstaand factuurbedrag te voldoen via de betaallink in de herinnering.

Wij begrijpen dat dit een zeer vervelende situatie is voor u. Op de achtergrond werken we hard aan een oplossing, helaas duurt dit langer dan op voorhand gedacht.

Onze excuses voor het ongemak.

Heeft u vragen? Stuur ons een Whatsappje via 0613689781.

Laatst bijgewerkt: 23-12-2021

Beste klant,

Door omstandigheden is onze reactietijd op e-mail helaas veel langer dan je van ons gewend bent. We vragen hiervoor je begrip en we doen ons uiterste best om je zo spoedig mogelijk te helpen.

In de tussentijd kun je onze FAQ pagina raadplegen, hier vind je antwoord op de meest gestelde klantvragen.

Heb je een vraag over je inloggegevens?

Klik hiervoor het opvragen van je klantnummer.
Klik hiervoor het opvragen van je wachtwoord.

Heb je een dringende vraag? Dan adviseren we je om ons een Whatsappje te sturen via 0613689781 (je kan ons niet bellen op dit nummer). Wij streven ernaar binnen één werkdag te reageren.

Met vriendelijke groet,

Team Yellowbrick

Laatst bijgewerkt: 15-10-2021

Wil je jouw Yellowbrick account afmelden? Dat vinden wij erg jammer! 

Klik hier om je af te melden via ons afmeldformulier.

Start je een transactie via de Yellowbrick-parkeerapp? Dan voer je je nieuwe kenteken in nadat je de zonecode hebt geselecteerd door op ‘Nee, wijzigen’ te klikken.

Start en stop je transacties telefonisch? Wijzig dan eerst je kenteken op Mijn Yellowbrick:

  • Log in.
  • Ga naar ‘Kaart/Gebruiker’ voor een overzicht van je gebruiker(s).

Klik op ‘Wijzigen’ voor het aanpassen van je kenteken.

Bekijk hieronder onze video over het wisselen van je kenteken met de app:

Hoe kom ik aan mijn klantnummer?

Je klantnummer vind je terug in de e-mail ‘Welkom bij Yellowbrick’ of op je factuur. Je kunt je klantnummer via: Mijn Yellowbrick opvragen door het bij ons bekende e-mailadres in te voeren, wij e-mailen dan jouw klantnummer.

Let op, je klantnummer is niet hetzelfde als het gebruikersnummer.

Ik heb een ander e-mailadres en kan daardoor mijn wachtwoord niet opvragen

Vul hier het contactformulier in en vermeld daarin je oude en nieuwe e-mailadres in en indien mogelijk je klantnummer. Dan helpen wij je verder!

Via deze pagina helpen we je als je problemen hebt met inloggen.

Hoe kom ik aan mijn wachtwoord?

Je kunt een e-mail aanvragen met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken voor Mijn Yellowbrick. Je moet hiervoor je klantnummer invoeren.

De e-mail wordt gestuurd naar het door jou opgegeven e-mailadres. De activatielink is 6 uur geldig. Indien je binnen deze 6 uur geen wachtwoord aanmaakt, dien je een nieuwe link aan te vragen.

Voor de beheerders bij zakelijk gebruik van Yellowbrick

Staat er alleen een 06-nummer bij de inlog naam van de eindgebruiker, dan ontvangt de eindgebruiker een sms voor een nieuw wachtwoord. Wanneer er zowel een 06- nummer als een e-mailadres ingevuld staat, dan ontvangt de eindgebruiker altijd een e-mail. Lees meer over het aanvragen van een wachtwoord voor zakelijk gebruik.

De Yellowbrick-parkeerapp

Je kunt je wachtwoord ook opvragen via de ‘wachtwoord vergeten’ functie in de Yellowbrick-parkeerapp.

Hoe kom ik aan mijn klantnummer?

Je klantnummer vind je terug in de e-mail ‘Welkom bij Yellowbrick’ of op je factuur. Je kunt je klantnummer opvragen door het bij ons bekende e-mailadres in te voeren, wij e-mailen dan jouw klantnummer.

Let op, je klantnummer is niet hetzelfde als het gebruikersnummer.

Ik heb een ander e-mailadres en kan daardoor mijn wachtwoord niet opvragen

Vul hier het contactformulier in en vermeld daarin je oude en nieuwe e-mailadres in en indien mogelijk je klantnummer dan helpen wij je verder!

Yellowbrick-cirkels-7

Direct contact met ons

YB-ICON-CHAT

Whatsapp

Open Whatsapp

YB-ICON-MAIL

Mailen

Stuur mail

YB-ICON-BELLEN

Bellen

0900 2006999

Ma t/m vrij 09:00 -13:00
YB-ICON-TWITTER

Twitter

@yellowbricknl

Bekijk hier onze openingstijden tijdens feestdagen en overige bedrijfsinformatie

Group 3317@4x

0

Reviews
Group 3317@4x

0

Downloads
Hand mobile

Parkeer
klik
Yellowbrick

Hand mobile

Parkeer
klik
Yellowbrick

Group 3317@4x

0

Reviews
Group 3317@4x

0

Downloads