Account beheer
Heb je een vraag in de categorie Account beheer? Die hebben we misschien al beantwoord! Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Kijk dan op onze andere FAQ pagina's of neem contact op met onze klantenservice.
Mijn parkeergeschiedenis en facturen zijn niet meer zichtbaar
Hoe werkt de vernieuwde Mijn Yellowbrick omgeving?
- Ga naar de vernieuwde Mijn Yellowbrick omgeving;
- Klik rechtsbovenin je scherm op Gast, druk op inloggen en log in met je Yellowbrick-account;
- Klik linksbovenin je scherm op het menu om acties uit te voeren. Daarnaast kun je via de landkaart zoeken op zonecodes en parkeeracties starten.
- Ga naar Mijn Yellowbrick;
- Nog niet ingelogd? Klik rechtsbovenin je scherm op Gast om in te loggen;
- Je kunt nu een parkeeractie starten. Zoek de zonecode waar je een parkeeractie wilt starten via de landkaart of zoek direct op de stad, adres en/of zonecode;
- Druk op zonecode bevestigen en kies het kenteken waarmee je een parkeeractie wilt starten, stel optioneel een eindtijd in en druk op Ga verder;
- Controleer je parkeeractie en druk op starten. Je ontvangt nu een bevestiging van je parkeeractie.