Overige vragen
Heb je een vraag in de categorie Overige vragen? Hieronder vind je de meest gestelde vragen met betrekking tot Overige vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Kijk dan bij een van onze andere Veelgestelde Vragen categorieën of neem contact op met onze klantenservice.
Ik kan niet meer inloggen in de Yellowbrick-app met mijn ANWB Parkeren account.
- Download de ANWB Onderweg app, klik hier voor Android en klik hier voor iOS;
- Open de ANWB Onderweg app;
- Toets op ANWB Parkeren;
- Log in met uw ANWB Parkeren klantnummer en wachtwoord. (zie de afbeeldingen hieronder uit de ANWB Onderweg app)
Meerdere voertuigen en/of gebruikers
- Ga via de app of My Yellowbrick omgeving naar ‘Mijn account’;
- Klik vervolgens op ‘Producten en tarieven’;
- Ga naar ‘Parkeerrecht’ en klik op ‘Koop meer rechten’;
- Je kunt hier vervolgens aangeven hoeveel extra gebruikers je wilt toevoegen.
- Ga naar ‘Mijn account’;
- Klik op ‘Voertuigen’;
- Voeg het voertuig en kenteken toe
Ik heb de verkeerde zonecode als advies en/of kan de zonecode waar ik wil parkeren niet vinden,
- Je kunt de zonecode handmatig invoeren door de ‘zonecode zoeken’ optie linksonder de kaartweergave in de app te gebruiken.
- Via de lijst- of kaartweergave kan een zonecode geselecteerd worden. De lijstweergave is zichtbaar via het bovenste icoontje aan de rechterkant van je scherm.
- Rechtsonder in de kaartweergave in de app is het mogelijk om een adres in te voeren. De kaart zal vervolgens laten zien wat de dichtstbijzijnde zone is.