Registeren en inloggen

Heb je een vraag in de categorie Registeren en inloggen? Hieronder vind je de meest gestelde vragen met betrekking tot Registeren en inloggen. Staat jouw vraag er niet tussen? Kijk dan bij een van onze andere Veelgestelde Vragen categorieën of neem contact op met onze klantenservice.

Hoe word ik klant bij Yellowbrick?

Wat leuk dat je klant wilt worden bij Yellowbrick! Meld je gemakkelijk aan via deze link. Tijdens het registreren kun je je aanmelden met Facebook, Google of via e-mail. Ook is het mogelijk om een zakelijk account aan te maken, kijk daarvoor op deze site. 

Bij Yellowbrick kan je gemakkelijk een tarief kiezen wat past bij jouw parkeergedrag. Je kan kiezen om per transactie te betalen met Flex of Basic, of een abonnementsvorm afnemen voor €3,25 per maand met Unlimited. Weet je niet goed welk product het beste bij jou past klik dan hier!

Ik ontvang geen wachtwoord-herstel link
Wanneer je geen wachtwoord-herstel link hebt ontvangen is het mogelijk dat jouw gegevens meerdere keren voorkomen in onze database. Bijvoorbeeld omdat je meerdere accounts hebt met hetzelfde e-mailadres. Hierdoor weet het systeem niet om welk account het gaat en geeft aan dat de accounts niet bruikbaar zijn. Onze klantenservice kan je verder helpen dit probleem op te lossen. Let op: om een wachtwoord-herstel link aan te vragen moet er een e-mailadres gekoppeld zijn aan het account.
Ik kan niet meer inloggen in de Yellowbrick-app met mijn Yellowbrick-account
In de meeste gevallen lukt het niet om in te loggen in de Yellowbrick-app omdat je gegevens meerdere keren voorkomen in onze database. Bijvoorbeeld omdat er meerdere accounts gekoppeld zijn aan één e-mailadres. Onze klantenservice kan telefonisch mee kijken naar het probleem en opzoek gaan naar een passende oplossing.    
Ik moet steeds mijn klantnummer en wachtwoord invoeren?
Om je inloggegevens te bewaren vink je in de app het vakje ‘Gegevens onthouden’ aan in het inlogscherm.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Wanneer je je wachtwoord vergeten bent kan je bij het inlogscherm op ‘wachtwoord vergeten’ klikken. Vul je e-mail, telefoonnummer óf klantnummer in die je hebt gebruikt bij het aanmaken van je Yellowbrick-account. Je ontvangt nu een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Direct contact met ons

YB-ICON-CHAT

Whatsapp

Open Whatsapp

YB-ICON-BELLEN

Bellen

0900 2006999

Ma t/m vrij 09:00 -18:00
YB-ICON-TWITTER

Twitter

@yellowbricknl

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18:00 uur