Registratie / Log-in

Heb je een vraag in de categorie Registratie / Log-in? Die hebben we misschien al beantwoord! Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Kijk dan op onze andere FAQ pagina's of neem contact op met onze klantenservice.

Ik ontvang geen wachtwoord-herstel link
Er zijn twee situaties mogelijk waardoor je geen wachtwoord-herstel link ontvangt: In de meeste gevallen komen je gegevens één of meerdere keren voor in het onze database. Bijvoorbeeld omdat je meerdere accounts hebt waar hetzelfde e-mailadres aan gekoppeld is. Ons systeem weet hierdoor niet welk account echt is en kiest ervoor dat de accounts niet bruikbaar zijn. Bij de lancering van onze nieuwe app op 3 april 2022 levert dit problemen op bij het inloggen. Oplossing Onze klantenservice kan jou telefonisch verder helpen om dit probleem op te lossen. Let wel op: door de toenemende drukte rond de lancering van onze vernieuwde app, kunnen de wachttijden via de telefoon langer zijn dan je van ons gewend bent. Je kunt ons bellen op 0900-2006999 (normaal tarief) op ma t/m vrij 09:00 - 18:00. Lukt het een gebruiker uit je wagenpark niet om een wachtwoord-herstel link aan te vragen? Om een wachtwoord-herstel link te versturen dient de gebruiker een e-mailadres te hebben gekoppeld in ons systeem. Koppel eerst een e-mailadres aan het account om een wachtwoord-herstel link te ontvangen. Zie onderstaande instructies:
  • Ga naar Mijn Yellowbrick;
  • Nog niet ingelogd? Klik rechtsbovenin je scherm op Gast om in te loggen.
  • Druk linksboven op het menu en druk op Gebruikers;
  • In het overzicht zie je welke gebruikers geen e-mailadres hebben gekoppeld;
  • Vink de gebruiker aan die je wilt wijzigen en druk op het potloodje;
  • Voeg een e-mailadres toe en druk op opslaan;
  • De gebruiker kan nu een wachtwoord-herstel link aanvragen via het inlogscherm in de Yellowbrick-app.
Ik kan niet meer inloggen in de Yellowbrick-app met mijn Yellowbrick-account
In de meeste gevallen kunt u niet meer inloggen in de Yellowbrick-app omdat uw gegevens één of meerdere keren voorkomen in onze database. Bijvoorbeeld omdat u meerdere accounts heeft waar hetzelfde e-mailadres aan gekoppeld is. Ons systeem weet hierdoor niet welk account echt is en kiest ervoor dat de accounts niet bruikbaar zijn. Bij de lancering van onze nieuwe app op 3 april 2022 levert dit problemen op bij het inloggen. Oplossing Onze klantenservice kunt u telefonisch verder helpen om dit probleem op te lossen. Let wel op: door de toenemende drukte rond de lancering van onze vernieuwde app, kunnen de wachttijden via de telefoon langer zijn dan u van ons gewend bent. U kunt ons bellen op 0900-2006999 (normaal tarief) op ma t/m vrij 09:00 - 18:00.  
Ik kan niet meer inloggen in de Yellowbrick-app met mijn ANWB Parkeren account
Yellowbrick heeft op zondag 3 april een vernieuwde app gelanceerd. Door deze update is het voor klanten met een ANWB Parkeren account, tijdelijk niet mogelijk om in te loggen en gebruik te maken van de vernieuwde Yellowbrick-app. ANWB klanten kunnen op een later moment gebruik maken van de vernieuwde Yellowbrick-app. Dit is te wijten aan een technisch mankement tijdens de lancering van de nieuwe Yellowbrick-app. Helaas kunnen wij nog niet met zekerheid zeggen wanneer u weer gebruik kunt maken van de Yellowbrick-app. Zodra wij meer weten zullen wij dit direct communiceren. Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. ANWB Parkeren via de ANWB Onderweg app Om gebruik te blijven maken van mobiel parkeren, adviseren wij u om in de tussentijd ANWB Parkeren via de ANWB Onderweg app te gebruiken:
  • Download de ANWB Onderweg app, klik hier voor Android en klik hier voor iOS;
  • Open de ANWB Onderweg app;
  • Toets op ANWB Parkeren;
  • Log in met uw ANWB Parkeren klantnummer en wachtwoord. (zie de afbeeldingen hieronder uit de ANWB Onderweg app)
Druk op Inloggen, u hoeft geen nieuw account aan te maken met de knop Aanmelden. Voer uw ANWB Parkeren klantnummer en wachtwoord in. Weet u het wachtwoord niet meer? Klik dan op Wachtwoord vergeten.
ANWB Onderweg app – Inloggen
ANWB Parkeren is de parkeerapp van de ANWB in samenwerking met Yellowbrick. Klik hier voor meer informatie: https://www.anwb.nl/verkeer/nederland/parkeren/anwbparkeren
Waar vul ik de actiecode in?
Na het invoeren van je kenteken, kan je in de volgende stap bij het kiezen van een product ook een actiecode toepassen.
Ik moet steeds mijn klantnummer en wachtwoord invoeren?
Om je inloggegevens te bewaren vink je in de app het vakje 'gegevens onthouden' aan in het inlogscherm.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Druk in de app bij het inlogscherm op 'wachtwoord vergeten'. Vul je e-mail, telefoonnummer of klantnummer in die je hebt gebruikt bij het aanmaken van je Yellowbrick-account. Je ontvangt nu een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Direct contact met ons

YB-ICON-CHAT

Whatsapp

Open Whatsapp

YB-ICON-MAIL

Mailen

Stuur mail

YB-ICON-BELLEN

Bellen

0900 2006999

Ma t/m vrij 09:00 -18:00
YB-ICON-TWITTER

Twitter

@yellowbricknl

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18:00 uur