Registratie / Log-in
Heb je een vraag in de categorie Registratie / Log-in? Die hebben we misschien al beantwoord! Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Kijk dan op onze andere FAQ pagina's of neem contact op met onze klantenservice.
Ik ontvang geen wachtwoord-herstel link
- Ga naar Mijn Yellowbrick;
- Nog niet ingelogd? Klik rechtsbovenin je scherm op Gast om in te loggen.
- Druk linksboven op het menu en druk op Gebruikers;
- In het overzicht zie je welke gebruikers geen e-mailadres hebben gekoppeld;
- Vink de gebruiker aan die je wilt wijzigen en druk op het potloodje;
- Voeg een e-mailadres toe en druk op opslaan;
- De gebruiker kan nu een wachtwoord-herstel link aanvragen via het inlogscherm in de Yellowbrick-app.
Ik kan niet meer inloggen in de Yellowbrick-app met mijn Yellowbrick-account
Ik kan niet meer inloggen in de Yellowbrick-app met mijn ANWB Parkeren account
- Download de ANWB Onderweg app, klik hier voor Android en klik hier voor iOS;
- Open de ANWB Onderweg app;
- Toets op ANWB Parkeren;
- Log in met uw ANWB Parkeren klantnummer en wachtwoord. (zie de afbeeldingen hieronder uit de ANWB Onderweg app)