Registeren en inloggen

Heb je een vraag in de categorie Registeren en inloggen? Hieronder vind je de meest gestelde vragen met betrekking tot Registeren en inloggen. Staat jouw vraag er niet tussen? Kijk dan bij een van onze andere Veelgestelde Vragen categorieën of neem contact op met onze klantenservice.

Hoe word ik klant bij Yellowbrick?

Wat leuk dat je klant wilt worden bij Yellowbrick! Meld je gemakkelijk aan via deze link. Tijdens het registreren kun je je aanmelden met Facebook, Google of via e-mail. Ook is het mogelijk om een zakelijk account aan te maken, kijk daarvoor op deze site. 

Bij Yellowbrick kan je gemakkelijk een tarief kiezen wat past bij jouw parkeergedrag. Je kan kiezen om per transactie te betalen met Basic, of een abonnementsvorm afnemen voor €3,25 per maand met Unlimited. Weet je niet goed welk product het beste bij jou past klik dan hier!

Ik kan mijn gegevens niet verifiëren
Het is mogelijk dat je wat problemen ervaart tijdens het verifiëren van je gegevens. Dit kan met de volgende twee punten te maken hebben.
  1. Bij het verifiëren van je telefoonnummer komt het wel is voor dat er wat tijd zit tussen het versturen van de SMS en het ontvangen van de SMS. We adviseren je dan ook om geduld te hebben en even te wachten op de SMS. Wel willen we je wijzen op het feit dat de verificatiecode in de SMS voor een korte tijd geldig is. Dit betekent dat er geen lange tijd tussen het ontvangen en invullen kan zitten.
  2. Het is mogelijk dat tijdens het verifiëren van je e-mailadres, de bevestigingsmail in de spamfolder terecht is gekomen. We raden je aan om deze te checken wanneer je de e-mail niet hebt ontvangen. Tevens is het mogelijk dat er wat vertraging in het proces zit. In dit geval raden we je aan een aantal minuten te wachten op de e-mail.
Mocht je na een aanzienlijke tijd een van beide nog niet ontvangen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zullen de code of e-mail nogmaals opsturen.
Ik krijg een foutmelding bij het openen van de app
Als je bij het openen van de app problemen ervaart, zijn er een aantal stappen die je zelf kan doen om dit te verhelpen. 
    1. Controleer of je de meest recente versie van de app hebt geüpdatet. Zo niet? Update de app en probeer deze daarna nogmaals te openen. 
    2. Sluit de app compleet af. Dit betekent dus dat je niet alleen uit de app gaat, maar deze volledig sluit via het deelscherm.
    3. Mocht de app nog steeds problemen geven, verwijder dan de app volledig van de telefoon. Hierna kun je de app weer opnieuw downloaden en hierop inloggen. 
Wanneer de app het na bovenstaande opties nog steeds niet opent, adviseren we je contact op te nemen met een van onze medewerkers. Je kunt hiervoor een live chat starten of bellen naar 0900 2006999.
Ik ontvang geen wachtwoord-herstel link
Wanneer je geen wachtwoord-herstel link hebt ontvangen is het mogelijk dat jouw gegevens meerdere keren voorkomen in onze database. Bijvoorbeeld omdat je meerdere accounts hebt met hetzelfde e-mailadres. Hierdoor weet het systeem niet om welk account het gaat en geeft aan dat de accounts niet bruikbaar zijn. Daarnaast is het mogelijk dat de e-mail in de spam terecht is gekomen. Check deze dan ook na het aanvragen van de link. Het zou ook kunnen dat er wat tijd tussen het aanvragen van de link en het ontvangen van de e-mail zit. We vragen je dan ook geduld te hebben na het aanvragen. Mocht je de link na aanzienlijke tijd niet hebben ontvangen, kun je contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen je verder helpen dit probleem op te lossen. Let op: om een wachtwoord-herstel link aan te vragen moet er een e-mailadres gekoppeld zijn aan het account.
Ik kan niet meer inloggen in de Yellowbrick-app met mijn Yellowbrick-account
In de meeste gevallen lukt het niet om in te loggen in de Yellowbrick-app omdat je gegevens meerdere keren voorkomen in onze database. Bijvoorbeeld omdat er meerdere accounts gekoppeld zijn aan één e-mailadres. Onze klantenservice kan telefonisch mee kijken naar het probleem en opzoek gaan naar een passende oplossing.    
Ik moet steeds mijn klantnummer en wachtwoord invoeren?
Om je inloggegevens te bewaren vink je in de app het vakje ‘Gegevens onthouden’ aan in het inlogscherm.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Wanneer je je wachtwoord vergeten bent kan je bij het inlogscherm op ‘wachtwoord vergeten’ klikken. Vul je e-mail, telefoonnummer óf klantnummer in die je hebt gebruikt bij het aanmaken van je Yellowbrick-account. Je ontvangt nu een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Direct contact met ons

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:30 uur