Mijn Yellowbrick-account is geblokkeerd, wat nu?

Wanneer je drie keer een foutief wachtwoord invoert, wordt je account uit veiligheidsoverwegingen geblokkeerd. Dit betekent dat het op dat moment niet mogelijk is om mobiel te parkeren, ook niet via onze klantenservice. 

Je kunt zelf het account deblokkeren door een wachtwoordherstel aan te vragen. Dit kun je doen door te klikken op ‘Wachtwoord vergeten’ op het inlogscherm of via de volgende link: https://my.yellowbrick.nl/#/resetPassword.

 

Openstaande factuur

Mocht het niet gelukt zijn via de wachtwoordherstel, is het mogelijk dat er een openstaande factuur is. Wanneer een incasso is mislukt of er voor een lange tijd een factuur openstaat, wordt je account geblokkeerd. We adviseren je dan het openstaande bedrag te betalen. Nadat onze administratie de nabetaling heeft verwerkt, deblokkeren wij je account en kun je weer mobiel parkeren. 

Neem contact op met onze klantenservice wanneer je twee weken na het betalen nog steeds geblokkeerd bent.