Algemeen Zakelijk

Heb je een vraag in de categorie Algemeen Zakelijk? Hieronder vind je de meest gestelde vragen met betrekking tot Algemeen Zakelijk. Staat jouw vraag er niet tussen? Kijk dan bij een van onze andere Veelgestelde Vragen categorieën of neem contact op met onze klantenservice.

Voor wie is Yellowbrick Zakelijk geschikt?
Yellowbrick Zakelijk is geschikt voor zowel grote als kleine bedrijven. Het declareren van stapels bonnen is niet meer nodig. Door Yellowbrick Zakelijk te gebruiken besparen jij en je medewerkers tijd met het verwerken van alle parkeerbonnen. Het wordt mogelijk om alle transactie op een overzichtelijke factuur te ontvangen. Daarnaast zorgt het gebruik van Yellowbrick Zakelijk ervoor dat je alleen betaald voor de tijd dat de medewerkers daadwerkelijk hebben geparkeerd.
Wat zijn de voordelen van Yellowbrick Zakelijk?
  • Geen overbodige losse bonnen
  • Betaal alleen voor de daadwerkelijk geparkeerde tijd
  • Bespaar in kosten en tijd
  • Alles op één overzichtelijke factuur
  • Geen parkeerboetes
  • Met Yellowbrick Connect kunnen parkeeracties automatisch gestart en gestopt worden
Hoe werkt de My Yellowbrick omgeving?
De My Yellowbrick omgeving is samen met de app op 3 april 2022 gelanceerd. De oude omgeving is niet meer te gebruiken. Je kunt jouw wagenpark, zoals je bent gewend, beheren via de online My Yellowbrick omgeving. Via de volgende link kom je in de omgeving. Zo log je in: 
  • Ga naar de My.yellowbrick.nl
  • Log in met je Yellowbrick-account;
  • Klik links bovenin je scherm op het menu om acties uit te voeren.
Ik ontvang geen wachtwoord-herstel link
Wanneer je geen wachtwoord-herstel link hebt ontvangen is het mogelijk dat jouw gegevens meerdere keren voorkomen in onze database. Bijvoorbeeld omdat je meerdere accounts hebt met hetzelfde e-mailadres. Hierdoor weet het systeem niet om welk account het gaat en geeft aan dat de accounts niet bruikbaar zijn. Daarnaast is het mogelijk dat de e-mail in de spam terecht is gekomen. Check deze dan ook na het aanvragen van de link. Het zou ook kunnen dat er wat tijd tussen het aanvragen van de link en het ontvangen van de e-mail zit. We vragen je dan ook geduld te hebben na het aanvragen. Mocht je de link na aanzienlijke tijd niet hebben ontvangen, kun je contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen je verder helpen dit probleem op te lossen. Let op: om een wachtwoord-herstel link aan te vragen moet er een e-mailadres gekoppeld zijn aan het account.
Mijn Yellowbrick-account is geblokkeerd, wat nu?
Wanneer je drie keer een foutief wachtwoord invoert, wordt je account uit veiligheidsoverwegingen geblokkeerd. Dit betekent dat het op dat moment niet mogelijk is om mobiel te parkeren, ook niet via onze klantenservice.  Je kunt zelf het account deblokkeren door een wachtwoordherstel aan te vragen. Dit kun je doen door te klikken op ‘Wachtwoord vergeten’ op het inlogscherm of via de volgende link: https://my.yellowbrick.nl/#/resetPassword.  
Openstaande factuur
Mocht het niet gelukt zijn via de wachtwoordherstel, is het mogelijk dat er een openstaande factuur is. Wanneer een incasso is mislukt of er voor een lange tijd een factuur openstaat, wordt je account geblokkeerd. We adviseren je dan het openstaande bedrag te betalen. Nadat onze administratie de nabetaling heeft verwerkt, deblokkeren wij je account en kun je weer mobiel parkeren.  Neem contact op met onze klantenservice wanneer je twee weken na het betalen nog steeds geblokkeerd bent.
Waar vind ik een overzicht van mijn parkeeracties?
Je parkeergeschiedenis en een overzicht van je parkeeracties vind je eenvoudig in de Yellowbrick-app of My Yellowbrick omgeving door in te loggen en te klikken op ‘Mijn parkeeracties’. Wanneer je vervolgens op ‘Parkeergeschiedenis’ klikt, kun je hier alle oude parkeeracties in zien. Tevens is onder het kopje ‘Mijn parkeeracties’ te zien welke parkeeracties momenteel lopen.

Direct contact met ons

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:30 uur