Yellowbrick Zakelijk klantenservice

Stel hier je vraag!

Hulp nodig? Bekijk hieronder de meest gestelde vragen of stel je vraag in de zoekbalk. Staat jouw vraag hier niet tussen of blijft je vraag onbeantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice, je vindt onze contactgegevens onderaan deze pagina.

Meest gestelde vragen en actuele storingen

Yellowbrick Zakelijk is geschikt voor zowel grote als kleine bedrijven. Het declareren van stapels bonnen is niet meer nodig. Door Yellowbrick Zakelijk te gebruiken besparen jij en je medewerkers tijd met het verwerken van alle parkeerbonnen. Het wordt mogelijk om alle transactie op een overzichtelijke factuur te ontvangen. Daarnaast zorgt het gebruik van Yellowbrick Zakelijk ervoor dat je alleen betaald voor de tijd dat de medewerkers daadwerkelijk hebben geparkeerd.

Bij Yellowbrick Zakelijk is het mogelijk om een product/tarief te kiezen wat past bij jouw parkeergedrag. Momenteel heeft Yellowbrick Zakelijk drie verschillende tarieven. Kijk hieronder welke het beste bij jou past! Let op dat de onderstaande bedragen excl. BTW zijn. 

Basic

  • Geschikt voor bedrijven welke regelmatig in gebieden met hoog tarief parkeren
  • Vast transactietarief van €0,34
  • Geen kosten wanneer er niet geparkeerd wordt
  • Geen registratie- of abonnementskosten

Unlimited

  • Geschikt voor vaak parkeren binnen en buiten de Randstad
  • Maandelijkse kosten van €3,25 per parkeerder, abonnementsvorm
  • Geen extra transactiekosten en parkeer hierdoor onbeperkt
  • Geen registratiekosten

Connected

  • Automatisch starten en stoppen van transacties voor voertuigen met ingebouwd Track en Trace systeem
  • Nooit meer vergeten om parkeeracties te starten 
  • Abonnementsvorm van €6,- per maand per gebruiker

 

  • Geen overbodige losse bonnen
  • Betaal alleen voor de daadwerkelijk geparkeerde tijd
  • Bespaar in kosten en tijd
  • Alles op één overzichtelijke factuur
  • Geen parkeerboetes
  • Met Yellowbrick Connect kunnen parkeeracties automatisch gestart en gestopt worden

Log in bij My Yellowbrick. Ga via het menu naar 'Gebruikers'. Selecteer de gebruiker die je wilt bewerken en klik vervolgens op het potloodje om de gebruiker te wijzigen. De gebruiker is standaard geblokkeerd. Druk op de toggle naast 'Geblokkeerd' om de gebruiker te activeren.

Met Yellowbrick Connected worden parkeeracties automatisch gestart en gestopt voor voertuigen met een ingebouwd Track en Trace systeem. Medewerkers hoeven enkel de auto te parkeren en zich geen zorgen te maken over het starten of stoppen van de parkeeractie. Alle parkeeracties zijn vervolgens terug te zien op één overzichtelijke factuur.

De Yellowbrick Garagekaart is een betaalkaart speciaal voor bedrijven. Medewerkers kunnen met deze kaart onbezorgd parkeergarages in en uit rijden, zonder losse kaartjes of extra kosten. De Garagekaart wordt gekoppeld aan het Yellowbrick account van de medewerker.

Yellowbrick-cirkels-7

Als je even zelf wilt kijken…

Alle onderwerpen op een rij!

Direct contact met ons

YB-ICON-BELLEN

Bellen

0900 2006999

Ma t/m vrij 09:00 -18:00
YB-ICON-TWITTER

Twitter

@yellowbricknl

Bekijk hier onze openingstijden tijdens feestdagen en overige bedrijfsinformatie

Group 3317@4x

0

Reviews
Group 3317@4x

0

Downloads
Hand mobile

Parkeer,
klik,
Yellowbrick!

Hand mobile

Parkeer,
klik,
Yellowbrick!

Group 3317@4x

0

Reviews
Group 3317@4x

0

Downloads