Algemeen Zakelijk

Heb je een vraag in de categorie Algemeen Zakelijk? Hieronder vind je de meest gestelde vragen met betrekking tot Algemeen Zakelijk. Staat jouw vraag er niet tussen? Kijk dan bij een van onze andere Veelgestelde Vragen categorieën of neem contact op met onze klantenservice.

Voor wie is Yellowbrick Zakelijk geschikt?
Yellowbrick Zakelijk is geschikt voor zowel grote als kleine bedrijven. Het declareren van stapels bonnen is niet meer nodig. Door Yellowbrick Zakelijk te gebruiken besparen jij en je medewerkers tijd met het verwerken van alle parkeerbonnen. Het wordt mogelijk om alle transactie op een overzichtelijke factuur te ontvangen. Daarnaast zorgt het gebruik van Yellowbrick Zakelijk ervoor dat je alleen betaald voor de tijd dat de medewerkers daadwerkelijk hebben geparkeerd.
Welke tarieven heeft Yellowbrick Zakelijk?
Bij Yellowbrick Zakelijk is het mogelijk om een product/tarief te kiezen wat past bij jouw parkeergedrag. Momenteel heeft Yellowbrick Zakelijk drie verschillende tarieven. Kijk hieronder welke het beste bij jou past! Let op dat de onderstaande bedragen excl. BTW zijn.  Basic
  • Geschikt voor bedrijven welke regelmatig in gebieden met hoog tarief parkeren
  • Vast transactietarief van €0,34
  • Geen kosten wanneer er niet geparkeerd wordt
  • Geen registratie- of abonnementskosten
Unlimited
  • Geschikt voor vaak parkeren binnen en buiten de Randstad
  • Maandelijkse kosten van €3,25 per parkeerder, abonnementsvorm
  • Geen extra transactiekosten en parkeer hierdoor onbeperkt
  • Geen registratiekosten
Connected
  • Automatisch starten en stoppen van transacties voor voertuigen met ingebouwd Track en Trace systeem
  • Nooit meer vergeten om parkeeracties te starten 
  • Abonnementsvorm van €6,- per maand per gebruiker
 
Wat zijn de voordelen van Yellowbrick Zakelijk?
  • Geen overbodige losse bonnen
  • Betaal alleen voor de daadwerkelijk geparkeerde tijd
  • Bespaar in kosten en tijd
  • Alles op één overzichtelijke factuur
  • Geen parkeerboetes
  • Met Yellowbrick Connect kunnen parkeeracties automatisch gestart en gestopt worden
Hoe kan ik mijn pakket wijzigen?
Het wijzigen van je pakket kan gemakkelijk via de app op My Yellowbrick omgeving. 
  • Ga via de app of My Yellowbrick omgeving naar ‘Mijn account’;
  • Klik vervolgens op ‘Producten en tarieven’;
  • Via het kopje ‘Tarief’ is het mogelijk om een keuze te maken tussen de verschillende tarieven.
Daarnaast is het mogelijk om in contact te komen met onze accountmanagers om de mogelijkheden van de verschillende tarieven, Connected en Garagekaart te bespreken.
Hoe werkt de My Yellowbrick omgeving?
De My Yellowbrick omgeving is samen met de app op 3 april 2022 gelanceerd. De oude omgeving is niet meer te gebruiken. Je kunt jouw wagenpark, zoals je bent gewend, beheren via de online My Yellowbrick omgeving. Via de volgende link kom je in de omgeving. Zo log je in: 
  • Ga naar de My.yellowbrick.nl
  • Log in met je Yellowbrick-account;
  • Klik links bovenin je scherm op het menu om acties uit te voeren.
Ik ontvang geen wachtwoord-herstel link
Wanneer je geen wachtwoord-herstel link hebt ontvangen is het mogelijk dat jouw gegevens meerdere keren voorkomen in onze database. Bijvoorbeeld omdat je meerdere accounts hebt met hetzelfde e-mailadres. Hierdoor weet het systeem niet om welk account het gaat en geeft aan dat de accounts niet bruikbaar zijn. Onze klantenservice kan je verder helpen dit probleem op te lossen. Let op: om een wachtwoord-herstel link aan te vragen moet er een e-mailadres gekoppeld zijn aan het account.
Mijn Yellowbrick-account is geblokkeerd, wat nu?
Wanneer je drie keer een foutief wachtwoord invoert, wordt je account uit veiligheidsoverwegingen geblokkeerd. Helaas is het dan niet mogelijk om mobiel te parkeren. Dit betekent dat onze klantenservice helaas ook geen parkeeracties kan starten of stoppen. Om je account te deblokkeren, kun je contact opnemen met de klantenservice. Ook na het mislukken van een incasso, wordt je account tijdelijk geblokkeerd. Zodra onze administratie je nabetaling heeft verwerkt, deblokkeren wij je account en kun je weer mobiel parkeren. Een nieuwe creditcard of e-mailadres? Geef wijzigingen direct door via de app of via Mijn Yellowbrick.
Waar vind ik een overzicht van mijn parkeeracties?
Je parkeergeschiedenis en een overzicht van je parkeeracties vind je eenvoudig in de Yellowbrick-app of My Yellowbrick omgeving door in te loggen en te klikken op ‘Mijn parkeeracties’. Wanneer je vervolgens op ‘Parkeergeschiedenis’ klikt, kun je hier alle oude parkeeracties in zien. Tevens is onder het kopje ‘Mijn parkeeracties’ te zien welke parkeeracties momenteel lopen.

Direct contact met ons

YB-ICON-CHAT

Whatsapp

Open Whatsapp

YB-ICON-BELLEN

Bellen

0900 2006999

Ma t/m vrij 09:00 -18:00
YB-ICON-TWITTER

Twitter

@yellowbricknl

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18:00 uur