Ik kan geen parkeeractie starten of stoppen via belparkeren (IVR)

Yellowbrick heeft op 3 april 2022 een vernieuwde app gelanceerd. Als gevolg van enkele technische mankementen rondom deze lancering, ervaren klanten incidenteel problemen met het starten en stoppen van parkeeracties via belparkeren (IVR).  Wij werken hard aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

Parkeren via Mijn Yellowbrick
Via de online omgeving Mijn Yellowbrick kun je eenvoudig parkeeracties starten en stoppen:

  • Ga naar Mijn Yellowbrick;
  • Nog niet ingelogd? Klik rechtsbovenin je scherm op Gast om in te loggen;
  • Je kunt nu een parkeeractie starten. Zoek de zonecode waar je een parkeeractie wilt starten via de landkaart of zoek direct op de stad, adres en/of zonecode;
  • Druk op zonecode bevestigen en kies het kenteken waarmee je een parkeeractie wilt starten, stel optioneel een eindtijd in en druk op Ga verder;
  • Controleer je parkeeractie en druk op starten. Je ontvangt nu een bevestiging van je parkeeractie.

Parkeren via de app
Via de vernieuwde Yellowbrick app kun je parkeeracties snel en eenvoudig starten en stoppen. Download de Yellowbrick-app, log in met je Yellowbrick klantgegevens en bekijk de handige instructies nadat je bent ingelogd.

Klik hier om de app te downloaden (op mobiel)