Betaling en facturatie
Heb je een vraag in de categorie Betaling en facturatie? Hieronder vind je de meest gestelde vragen met betrekking tot Betaling en facturatie. Staat jouw vraag er niet tussen? Kijk dan bij een van onze andere Veelgestelde Vragen categorieën of neem contact op met onze klantenservice.
Ik ben geen lid meer, maar heb wel een factuur ontvangen.
Is je transactie doorgelopen?
Ik ontvang een weekfactuur. Kan ik dit aanpassen?
Waar kan ik mijn facturen zien?
- Ga via de app of My Yellowbrick omgeving naar ‘Mijn account’;
- Klik vervolgens op ‘Betalingen’;
- Onder het knopje ‘Factuur / Creditnota overzicht’ vind je alle oude facturen en creditnota’s.
Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, wat nu?
Hoe wijzig ik mijn betaalgegevens?
- Ga via de app of My Yellowbrick omgeving naar ‘Mijn account’;
- Klik vervolgens op ‘Betaalgegevens’;
- Hier is vervolgens de optie om de betaalmethode te veranderen.