Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, wat nu?
Als wij je Yellowbrick-factuur niet kunnen incasseren, ontvang je van ons per e-mail een betalingsherinnering. Het openstaande bedrag dien je binnen 7 dagen na ontvangstdatum over te maken via de handige betaallink in de e-mail. Wanneer er na de 7 dagen niet betaald is, ontvang je een aanmaning. Blijft de betaling na de laatste aanmaning uit dan zijn wij genoodzaakt jouw dossier over te dragen aan ons incassobureau COEO. Heb je meerdere facturen bij ons openstaan, dan ontvang je voor de tweede factuur alleen een herinnering.
Nadat een incasso is mislukt, wordt je account tijdelijk geblokkeerd. Zodra onze administratie je nabetaling heeft verwerkt, heractiveren wij je account zodat je weer kunt parkeren. Gegevens gewijzigd? Wijzig deze gemakkelijk via de app of via My Yellowbrick.
Heb je een dubbele betaling met je creditcard? Het is mogelijk dat ons systeem de incassering te langzaam heeft verwerkt en je alsnog een herinnering hebt ontvangen. In dit geval raden we je aan contact op te zoeken met onze klantenservice en je factuurnummer te benoemen. Onze collega’s zullen de dubbele betaling voor u verwerken.