Connected

Heb je een vraag in de categorie Connected? Die hebben we misschien al beantwoord! Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Kijk dan op onze andere FAQ pagina's of neem contact op met onze klantenservice.

Ik ontvang geen pushbericht na het parkeren
Er wordt na het uitzetten van de motor van de auto een push-notificatie verzonden indien het voertuig is uitgerust met een telematica oplossing en de bestuurder gebruik maakt van de semi-automatische parkeer modus. Het ontvangen van een pushbericht kan in sommige gevallen wat tijd in beslag nemen (afhankelijk van de datacommunicatie) – en dit tot wel 5 minuten.
Ik kan geen parkeeractie starten en krijg een foutmelding
De gebruiker kan aan de hand van de foutmelding contact opnemen met de support-afdeling. Aan de hand van de foutmelding die in de app verschijnt kan het probleem vervolgens worden opgelost. Dit kan bijvoorbeeld zijn; gratis parkeergebied, indien er gebruik wordt gemaakt van een niet geregistreerd kenteken of in het geval van een reeds actieve dagkaart.
Ik ben vergeten een parkeeractie te starten, kan dit met terugwerkende kracht worden aangemeld?
Parkeeracties kunnen niet met terugwerkende kracht worden aangemeld, je dient na het parkeren altijd te controleren of de parkeeractie is gestart.
Ik kan geen parkeeractie starten
Dit kan verschillende oorzaken hebben, mogelijk is het een gebied waarin geen parkeergeld verschuldigd is, betreft het een dagkaart zone waarvoor nog een dagkaart actief is of gaat het om een blauwe zone of een gebied met beperkte parkeerduur.
Mijn parkeeractie is niet terug te vinden in het parkeeroverzicht
In de parkeerhistorie worden alle betaalde parkeeracties getoond. Indien er wordt geparkeerd op een locatie of tijdstip waarop geen parkeergeld verschuldigd is, dan wordt de parkeeractie in de app niet weergegeven.
Mijn parkeeractie wordt niet automatisch gestopt.
De parkeeractie worden automatisch gestopt op basis van de telematica data uit het voertuig. Indien het voertuig een leenvoertuig betreft, en niet is uitgerust met een telematica oplossing, dan dient de parkeeractie handmatig te worden gestopt.
Ik heb een vervangend voertuig en wil deze graag aanmelden in de Yellowbrick Connected app.
Het kenteken kan je in de Yellowbrick Connected app zelf toevoegen door eerst je locatie te bevestigen in het hoofdscherm van de app. In het volgende scherm krijg je de mogelijkheid om het kenteken aan te passen door op het “potlood icoontje” te klikken.

Direct contact met ons

YB-ICON-CHAT

Whatsapp

Open Whatsapp

YB-ICON-MAIL

Mailen

Stuur mail

YB-ICON-BELLEN

Bellen

0900 2006999

Ma t/m vrij 09:00 -18:00
YB-ICON-TWITTER

Twitter

@yellowbricknl

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18:00 uur