Connected

Heb je een vraag in de categorie Connected? Hieronder vind je de meest gestelde vragen met betrekking tot Connected. Staat jouw vraag er niet tussen? Kijk dan bij een van onze andere Veelgestelde Vragen categorieën of neem contact op met onze klantenservice.

Wat is Yellowbrick Connected?
Met Yellowbrick Connected worden parkeeracties automatisch gestart en gestopt voor voertuigen met een ingebouwd Track en Trace systeem. Medewerkers hoeven enkel de auto te parkeren en zich geen zorgen te maken over het starten of stoppen van de parkeeractie. Alle parkeeracties zijn vervolgens terug te zien op één overzichtelijke factuur.
Wat zijn de kosten voor Yellowbrick Connected?
Yellowbrick Connected is een abonnementsvorm. Deze bedraagt per gebruiker een bedrag van €6,- per maand. Deze kosten zijn excl. het reguliere parkeertarief en BTW.   
Hoe werkt Yellowbrick Connected?
De parkeeracties worden automatisch gestart en gestopt op basis van de telematica data en GPS uit het voertuig. Dit betekent dat Yellowbrick Connected alleen werkt wanneer het voertuig een ingebouwd Track en Trace systeem heeft. Alle gebruikers kunnen hun account beheren via de Yellowbrick Connected app. Deze zal tevens een push-notificatie sturen bij het starten en stoppen van de parkeeractie.
Hoe activeer ik Yellowbrick Connected?
De wagenparkbeheerder van een bedrijf kan Yellowbrick Connected aanvragen via een offerte.
Welke Track en Trace systemen kunnen gekoppeld worden?
De volgende Track en Trace systemen kunnen gekoppeld worden met Yellowbrick Connected:
  • Fleet Complete
  • FleetGO
  • Linqo
  • MyFMS
  • On-Route
  • RAM Mobile
  • Suivo
  • Webfleet Solutions
  • 12trace
  • Verizon Connected
Mocht het Track en Trace systeem wat jullie bedrijf gebruikt er niet tussen staan, kun je altijd contact opnemen met onze accountmanagers om de mogelijkheden te bespreken.
Mijn parkeeractie wordt niet automatisch gestart/gestopt.
De parkeeracties worden automatisch gestart en gestopt op basis van de telematica data uit het voertuig. Indien het voertuig een leenvoertuig betreft, en niet is uitgerust met een telematica oplossing, dan dient de parkeeractie handmatig te worden gestart/gestopt.
Ik heb een vervangend voertuig en wil deze graag aanmelden in de Yellowbrick Connected app.
Het kenteken kun je in de Yellowbrick Connected app zelf toevoegen door eerst je locatie te bevestigen in het hoofdscherm van de app. In het volgende scherm krijg je de mogelijkheid om het kenteken aan te passen door op het “potlood icoontje” te klikken.

Direct contact met ons

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:30 uur