Gebruikers

Heb je een vraag in de categorie Gebruikers? Hieronder vind je de meest gestelde vragen met betrekking tot Gebruikers. Staat jouw vraag er niet tussen? Kijk dan bij een van onze andere Veelgestelde Vragen categorieën of neem contact op met onze klantenservice.

Hoe maak ik een extra gebruiker aan?
Gebruikers kun je eenvoudig aanmaken via My Yellowbrick. Log in bij My Yellowbrick. Ga via het menu naar 'Gebruikers'. Kies hier tussen het toevoegen van een gebruiker of het importeren/exporteren van gebruikers.
Hoe activeer ik een gebruiker?
Log in bij My Yellowbrick. Ga via het menu naar 'Gebruikers'. Selecteer de gebruiker die je wilt bewerken en klik vervolgens op het potloodje om de gebruiker te wijzigen. De gebruiker is standaard geblokkeerd. Druk op de toggle naast 'Geblokkeerd' om de gebruiker te activeren.
Hoe bepaal ik welke gebruikers kentekens mogen bewerken en toevoegen?
Log in bij My Yellowbrick. Ga via het menu naar 'Gebruikers'. Selecteer de gebruiker die je wilt bewerken en klik vervolgens op het potloodje om de gebruiker te wijzigen. Druk op voertuig en vink 'Toestemming voertuigen bewerken' aan.
Hoe koop ik parkeerrechten?
Je kunt eenvoudig en op ieder moment parkeerrechten kopen via de app of My Yellowbrick omgeving. 
  • Ga via de app of My Yellowbrick omgeving naar ‘Mijn account’;
  • Klik vervolgens op ‘Producten en tarieven’;
  • Ga naar ‘Parkeerrecht’ en klik op ‘Koop meer rechten’;
  • Kies het aantal en druk op bestellen.
Hoe start ik een parkeeractie voor een gebruiker in My Yellowbrick?
Log in bij My Yellowbrick. Zoek een stad of zonecode via het de kaartweergave. Druk op een zonecode en druk op 'Zonecode bevestigen'. Kies een gebruiker en druk op 'Ga verder'. Bevestig je parkeeractie door op 'Starten' te drukken. Je parkeeractie is nu gestart.

Direct contact met ons

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:30 uur