Ik kan mijn gegevens niet verifiëren

Het is mogelijk dat je wat problemen ervaart tijdens het verifiëren van je gegevens. Dit kan met de volgende twee punten te maken hebben.

  1. Bij het verifiëren van je telefoonnummer komt het wel is voor dat er wat tijd zit tussen het versturen van de SMS en het ontvangen van de SMS. We adviseren je dan ook om geduld te hebben en even te wachten op de SMS. Wel willen we je wijzen op het feit dat de verificatiecode in de SMS voor een korte tijd geldig is. Dit betekent dat er geen lange tijd tussen het ontvangen en invullen kan zitten.
  2. Het is mogelijk dat tijdens het verifiëren van je e-mailadres, de bevestigingsmail in de spamfolder terecht is gekomen. We raden je aan om deze te checken wanneer je de e-mail niet hebt ontvangen. Tevens is het mogelijk dat er wat vertraging in het proces zit. In dit geval raden we je aan een aantal minuten te wachten op de e-mail.

Mocht je na een aanzienlijke tijd een van beide nog niet ontvangen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zullen de code of e-mail nogmaals opsturen.