Creditcard betaling mislukt?
Op dit moment (29 mei 2017) ervaart de de partij die de creditcard betalingen regelt voor Visa en Mastercard, problemen met de incasso. Dit kan gevolgen hebben voor de incasso van uw factuur. Heeft u een Visa- of Mastercard en heeft u van ons een herinnering ontvangen? Volgt u dan alstublieft de volgende stappen: Maak het openstaande bedrag alsjeblieft aan ons over o.v.v. het Betaalkenmerk zoals in de betalingsherinnering omschreven. Voer uw betaalgegevens opnieuw in via Mijn Yellowbrick. Wij gaan ervan uit dat uw volgende betaling weer voorspoedig zal verlopen. Onze excuses voor het ongemak.
Op dit moment (29 mei 2017) ervaart de de partij die de creditcard betalingen regelt voor Visa en Mastercard, problemen met de incasso. Dit kan gevolgen hebben voor de incasso van uw factuur. Heeft u een Visa- of Mastercard en heeft u van ons een herinnering ontvangen? Volgt u dan alstublieft de volgende stappen:
- Maak het openstaande bedrag alsjeblieft aan ons over o.v.v. het Betaalkenmerk zoals in de betalingsherinnering omschreven.
- Voer uw betaalgegevens opnieuw in via Mijn Yellowbrick.
Wij gaan ervan uit dat uw volgende betaling weer voorspoedig zal verlopen. Onze excuses voor het ongemak.
0
Reviews0
Downloads