Tweestapsverificatie
Tijdens het inloggen in de Yellowbrick app en My Yellowbrick omgeving wordt er een extra verificatie vereist, een tweestapsverificatie (2FA). Met het toevoegen van deze nieuwe verificatie wordt het gebruik van Yellowbrick veiliger en wordt jouw privacy gewaarborgd.
Hoe werkt het?
De tweestapsverificatie wordt vereist tijdens het inloggen in de Yellowbrick app. Deze verificatie zal enkel gevraagd worden wanneer er opnieuw ingelogd moet worden in de app. Log je jouw account handmatig uit? Dan zul je de tweestapsverificatie moeten doorlopen op het moment dat je weer inlogt.
Stap 1
Voer je inloggegevens in
Stap 2
Je ontvangt een e-mail met de code
Stap 3
Vul de code in de app in
Stap 4
Je bent ingelogd!
Update je gegevens
Om de verificatie zo soepel mogelijk te laten verlopen, is het belangrijk dat alle gegevens in je account up-to-date zijn. Dit o.a. omdat er een code verstuurd wordt naar je e-mailadres (of sms) welke je nodig hebt om in te loggen. Zorg er dus voor dat alle gegevens in je account accuraat zijn om problemen tijdens het inloggen te voorkomen.
Meest gestelde vragen
Een tweestapsverificatie (2FA) is een extra verificatie die wordt vereist tijdens het inloggen. Hierbij wordt er een code verstuurd welke vervolgens ingevuld kan worden in de app om in te loggen.
De tweestapsverificatie (2FA) voegt een extra beveiliging toe aan het inlogproces van Yellowbrick. Hiermee wordt het gebruik van Yellowbrick veiliger en wordt jouw privacy gewaarborgd.
De verificatie wordt vereist tijdens het inloggen. Dit betekent dat er bij elke nieuwe inlog een verificatie wordt vereist. Log je handmatig je account uit? Dan zul je dus de verificatie ontvangen bij de eerstvolgende inlog.
De verificatie ontvang je bij elke inlog sessie. Als je ingelogd blijft in je account, zul je de verificatie niet ontvangen.
- Open de Yellowbrick app
- Vul je inloggegevens in
- Klik op ‘Inloggen’
- Er wordt automatisch een mail verstuurd
- Open de mail om de 6-cijferige code te vinden
- Vul deze code in de app in
- Klik op ‘Doorgaan’
- Je bent nu ingelogd!
Is het niet mogelijk om de verificatie via e-mail te doen voor je account? In dat geval is het mogelijk om een verificatie via sms te voltooien. Kijk hier voor meer informatie over de verificatie per sms.
Naast de tweestapsverificatie, is er een extra controle toegevoegd op de wachtwoorden. Hierbij wordt er gekeken of het wachtwoord welke aan je account is gekoppeld, voldoende beveiliging biedt. Is dit niet het geval? Dan ontvang je hierover een melding en zul je een nieuw wachtwoord moeten aanmaken. Je ontvangt automatisch een e-mail met hierin een wachtwoord reset.
Ja zeker! De toevoeging van de tweestapsverificatie zal niks veranderen aan het telefonisch parkeren (via het 088-nummer).
0
Reviews0
Downloads0
Reviews0
Downloads