De ANWB Onderweg-app

Heb je een vraag in de categorie De ANWB Onderweg-app? Die hebben we misschien al beantwoord! Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Kijk dan op onze andere FAQ pagina's of neem contact op met onze klantenservice.

Hoe meld ik mij aan voor ANWB Onderweg parkeren?
Wat leuk dat je gebruik wilt maken van ANWB Onderweg parkeren. In samenwerking met Yellowbrick heeft ANWB een parkeerservice voor haar leden opgezet. Om je aan te melden voor ANWB Onderweg parkeren moet je lid zijn van de ANWB. Parkeren met ANWB Onderweg kan zowel via de ANWB Onderweg app als telefonisch of via de website. 
  • Kies welk pakket het beste bij jou past. Kort Parkeren, Standaard of Vaak Parkeren. Bekijk het aanbod via deze link;
  • Klik op ‘Gratis registreren’; 
  • Vul al je gegevens in en volg de stappen die aangegeven worden.
 
Inloggen met de ANWB Onderweg-app
Om in te loggen bij ANWB Onderweg, heb je je klantnummer nodig
  • Download de ANWB Onderweg app via de Google Play Store of de App Store
  • Ga naar Mijn ANWB Parkeren of open de ANWB Onderweg app; 
  • Vul je klantnummer en wachtwoord in; 
  • Je bent nu ingelogd en kan beginnen met parkeren
 
Hoe wijzig ik mijn gegevens van ANWB Parkeren?
  • Ga naar Mijn ANWB Parkeren
  • Log in met je klantnummer;
  • Ga naar Mijn Gegevens > Algemeen
  • Op dit scherm wijzig je je gegevens
Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?
Wanneer je je wachtwoord bent vergeten, kun je een nieuwe aanvragen via het inlogscherm
  • Klik bij het inlogscherm op ‘Wachtwoord vergeten
  • Vul je klantnummer in;
  • Je ontvangt nu een e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken
Wanneer je jouw klantnummer of inlognaam vergeten bent kun je deze ook opvragen via de ‘Klantnummer of inlognaam vergeten?’ knop. Hier kan je jouw e-mailadres invullen en ontvang je jouw klantnummer per e-mail.
Belparkeren
Het is mogelijk om met een ANWB Onderweg account telefonisch parkeeracties te starten of te stoppen. Om dit te doen moet je met het telefoonnummer wat gekoppeld is aan je gebruikersaccount bellen naar 088-2742536. Voor meer informatie over het belparkeren kan je via deze link vinden.
Hoe meld ik mij af?
Wat jammer dat je geen gebruik meer wilt maken van ANWB Onderweg parkeren. Om je account op te zeggen kan je een formulier invullen op de Yellowbrick website: https://yellowbrick.nl/customer-service/afmelden/ Dit dien je te doen onder vermelding van je klant- en kaartnummer(s). Als je een abonnement hebt geldt er een opzegtermijn van twee weken, ingaande vanaf de eerstvolgende maandag.

Direct contact met ons

YB-ICON-CHAT

Whatsapp

Open Whatsapp

YB-ICON-BELLEN

Bellen

0900 2006999

Ma t/m vrij 09:00 -18:00
YB-ICON-TWITTER

Twitter

@yellowbricknl

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18:00 uur