De ANWB Onderweg-app
Heb je een vraag in de categorie De ANWB Onderweg-app? Hieronder vind je de meest gestelde vragen met betrekking tot De ANWB Onderweg-app. Staat jouw vraag er niet tussen? Kijk dan bij een van onze andere Veelgestelde Vragen categorieën of neem contact op met onze klantenservice.
Ik heb onlangs twee facturen ontvangen vanuit verschillende e-mailadressen, klopt dit?
Hoe meld ik mij aan voor ANWB Parkeren?
- Kies welk pakket het beste bij jou past: Standaard of Vaak Parkeren. Bekijk het aanbod via deze link;
- Klik op ‘Gratis registreren’;
- Vul al je gegevens in en volg de stappen die aangegeven worden.
Inloggen met de ANWB Onderweg-app
- Download de ANWB Onderweg app via de Google Play Store of de App Store;
- Ga naar Mijn ANWB Parkeren of open de ANWB Onderweg app;
- Vul je klantnummer en wachtwoord in;
- Je bent nu ingelogd en kan beginnen met parkeren
Hoe wijzig ik mijn gegevens van ANWB Parkeren?
- Ga naar Mijn ANWB Parkeren;
- Klik vervolgens op je eigen naam bovenin je scherm en dan op ‘Mijn account’;
- Op dit scherm is het mogelijk om verschillende soorten gegevens te wijzigen, bijvoorbeeld persoons-, contact- en betalingsgegevens.
- Open de ANWB Onderweg-app;
- Klik op ANWB Parkeren;
- Log in met je klantnummer of e-mailadres;
- Ga naar Mijn Gegevens > Algemeen
- Op dit scherm wijzig je je gegevens
Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?
- Klik bij het inlogscherm op ‘Wachtwoord vergeten’
- Vul je klantnummer in;
- Je ontvangt nu een e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken
Belparkeren
Ik ondervind al lange tijd problemen met mijn creditcardbetalingen. Hoe kan dit opgelost worden?
- Log in op Mijn ANWB Parkeren;
- Ga naar ‘Mijn account’, klik op ‘Betaalgegevens en facturen’ en klik op ‘Verander betaalmethode’;
- Kies creditcard als betaalwijze, geef toestemming en klik op doorgaan;
- Vul je creditcardgegevens in via de beveiligde omgeving. Hierbij wordt € 1,- gereserveerd, dit is echter geen betaling en dient slechts ter verificatie;
- Je automatische creditcardbetaling is opnieuw geactiveerd.
Waarom kan mijn e-mailadres of telefoonnummer maar aan één account gekoppeld worden?
Ik heb geen klantnummer en kan niet inloggen in Mijn ANWB Parkeren
Hoe meld ik mij af?
- Ga via de My ANWB Parkeren omgeving naar ‘Mijn account’;
- Klik vervolgens op je naam of ‘Mijn gegevens’;
- Hier kan je gemakkelijk klikken op ‘Account verwijderen’;
- Je zult een melding te zien krijgen ter bevestiging van het verwijderen;
- Na bevestiging van je afmelding zal deze handeling niet terug te draaien zijn.
Wil je geen vast bedrag betalen per maand?
Je kunt gemakkelijk wisselen van abonnement. Dit betekent dat je je account gewoon kan behouden, wanneer je geen vast bedrag per maand meer wilt betalen. Het abonnement kan dan gemakkelijk overgezet worden. Je betaalt dan per transactie en dus alleen wanneer je daadwerkelijk parkeert. Het wisselen van pakket kan je zelf regelen via de My ANWB Parkeren omgeving.- Ga via de My ANWB Parkeren omgeving naar ‘Mijn account’;
- Klik op ‘Producten en tarieven’;
- Vervolgens klik je op ‘Tarief’;
- Op deze pagina is het mogelijk om eenvoudig het Basic-pakket te selecteren
- Je krijgt hier een melding te zien ter bevestiging van de pakketwijziging.
- Na bevestiging van de wijziging zal deze 2 weken na de eerstvolgende maandag in gaan.