Laatste nieuws

Creditcard betaling mislukt?

Door Bartek Bezemer | 26 mei 2017

Op dit moment (29 mei 2017) ervaart de de partij die de creditcard betalingen regelt voor Visa en Mastercard, problemen met de incasso. Dit kan gevolgen hebben voor de incasso van uw factuur. Heeft u een Visa- of Mastercard en heeft u van ons een herinnering ontvangen? Volgt u dan alstublieft de volgende stappen: Maak…

Bricken on the beach

Door Bartek Bezemer | 17 mei 2017

Zorgeloos genieten van een dagje strand? Dat kan met Yellowbrick in 23 badplaatsen!

Afwijkende tarieven Bevrijdingsdag

Door Bartek Bezemer | 5 mei 2017

In sommige zones geldt vandaag een afwijkend tarief. Kunt u geen transactie starten? Raadpleeg dan de parkeerautomaat voor meer informatie.

Uitzending RADAR op 1 mei 2017

Door Bartek Bezemer | 1 mei 2017

RADAR – Statement van Yellowbrick

Naar aanleiding van de uitzending van RADAR op 1 mei 2017 heeft Yellowbrick onderstaande statement afgegeven.

Video – Ondernemer van de maand april

Door Bartek Bezemer | 28 april 2017

Karina Dorresteijn, eigenaresse van Broodje Blond, opgericht in 2015 met de visie duurzame broodjes te leveren.

Winnaars van parkeertegoed 'Schrijf een recensie'

Door Bartek Bezemer | 25 april 2017

De winnaars zijn van €50 parkeertegoed zijn bekend. Dank voor jullie feedback! Ben jij degene die hieronder vermeld staat? Stuur dan je een e-mail naar marketing@yellowbrick.nl met je klantnummer, naam en e-mail adres. Wij verifiëren de echtheid van de gegevens. Als alles klopt maken wij het parkeertegoed over op je account. Zet in je onderwerpsregel…

Als de parkeertijd in een parkeerzone eindigt, stopt automatisch de transactie

Door Bartek Bezemer | 24 april 2017

Naar aanleiding van de uitzending Radar ontvangen wij veel vragen. Daarom leggen wij graag hieronder uit hoe het werkt. Bekijk hier de uitzending van Radar. Aan het einde van de parkeertijd stopt je transactie automatisch, in een 1-uurzone stopt de parkeertijd dus na 1 uur. Als je vervolgens telefonisch de transactie stopt, ontvang je een…

Zo werkt de SMS Reminder Service

Door Bartek Bezemer | 24 april 2017

De sms reminder service zorgt ervoor dat je een sms ontvangt ter herinnering dat je jouw transactie moet beëindigen. Je kunt kiezen voor twee soorten smsjes: Een sms met de melding dat je nog een transactie hebt lopen. Een sms met een waarschuwing dat het einde van de parkeertijd nadert. De kosten voor de SMS…

Kenteken wijzigen doe je zo

Door Bartek Bezemer | 10 april 2017

Kenteken wijzigen via de parkeer app? Dan voer je je nieuwe kenteken in nadat je de zonecode hebt geselecteerd door op ‘Nee, wijzigen’ te klikken. Klik op ‘Wijzigen’ voor het aanpassen van je kenteken. Bekijk hieronder onze video over het wisselen van je kenteken met de app:

Schrijf een recensie en maak kans op €50 parkeertegoed

Door Bartek Bezemer | 3 april 2017

Wij zijn blij met een bricker zoals jij!Ben jij ook tevreden met de Yellowbrick-parkeerapp? Laat voor 16 april 2017 een recensie achter in de app store en je maakt kans op €50 parkeertegoed! Android-gebruikers kunnen een recensie achterlaten via Google Play, Windows-gebruikers via de Windows Store en IOS-gebruikers kunnen dit doen in de App Store.…