Yellowbrick klantenservice
Stel hier je vraag!
Hulp nodig? Bekijk hieronder de meest gestelde vragen of stel je vraag in de zoekbalk. Staat jouw vraag hier niet tussen of blijft je vraag onbeantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice, je vindt onze contactgegevens onderaan deze pagina.
Meest gestelde vragen en actuele storingen
Wat leuk dat je klant wilt worden bij Yellowbrick! Meld je gemakkelijk aan via deze link. Tijdens het registreren kun je je aanmelden met Facebook, Google of via e-mail. Ook is het mogelijk om een zakelijk account aan te maken, kijk daarvoor op deze site.
Bij Yellowbrick kan je gemakkelijk een tarief kiezen wat past bij jouw parkeergedrag. Zo kan je kiezen om per transactie te betalen met Basic, of een abonnementsvorm afnemen voor €3,25 per maand met Unlimited. Weet je niet goed welk product het beste bij jou past klik dan hier!
Wanneer je je wachtwoord vergeten bent en hierdoor niet kunt inloggen, is het mogelijk een nieuw wachtwoord aan te maken. Om dit te doen moet je bij het inlogscherm op de ‘Wachtwoord vergeten’ knop klikken. Daarna vul je het e-mailadres, telefoonnummer of klantnummer die je hebt gebruikt bij het aanmaken van je Yellowbrick-account in. Je ontvangt dan een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
Mocht je andere problemen hebben met inloggen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Het wijzigen van gegevens kan op een gemakkelijke manier in de app of My Yellowbrick omgeving. Voor het wijzigen van persoons- en contactgegevens kun je de volgende stappen volgen:
- Ga via de app of My Yellowbrick omgeving naar ‘Mijn account’;
- Klik vervolgens op je eigen naam bovenin je scherm om naar de contactgegevens te gaan.
- Wanneer je persoonsgegevens wilt wijzigen klik je op ‘Mijn gegevens’
Naast de persoons- en contactgegevens is het via ‘Mijn account’ mogelijk om gegevens rondom de voertuigen, betalingen, tarieven en voorkeuren te wijzigen.
Bij Yellowbrick is het mogelijk om een product/tarief te kiezen wat past bij jouw parkeergedrag. Momenteel heeft Yellowbrick twee verschillende tarieven. Kijk hieronder welke het beste bij jou past!
Unlimited
- Geschikt voor vaak parkeren binnen en buiten de Randstad
- Maandelijkse kosten van €3,25 per parkeerder, abonnementsvorm
- Geen extra transactiekosten en parkeer hierdoor onbeperkt
- Geen registratiekosten
Basic
- Geschikt voor regelmatig parkeren in gebieden met een hoog tarief
- Vast transactietarief van €0,37
- Geen registratie- of abonnementskosten
Wat vervelend dat je meer hebt betaald dan de bedoeling was. Helaas is het voor ons niet mogelijk je transactie te corrigeren of te verwijderen. Dit omdat het om parkeerbelasting gaat die wij moeten afdragen aan de gemeente. Voor meer informatie of onduidelijkheden kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Wanneer je drie keer een foutief wachtwoord invoert, wordt je account uit veiligheidsoverwegingen geblokkeerd. Helaas is het dan niet mogelijk om mobiel te parkeren. Dit betekent dat onze klantenservice helaas ook geen parkeeracties kan starten of stoppen.
Om je account te deblokkeren, kun je contact opnemen met de klantenservice. Ook na het mislukken van een incasso, wordt je account tijdelijk geblokkeerd. Zodra onze administratie je nabetaling heeft verwerkt, deblokkeren wij je account en kun je weer mobiel parkeren.
Een nieuwe creditcard of e-mailadres? Geef wijzigingen direct door via de app of via My Yellowbrick.
De Yellowbrick app is gemakkelijk te gebruiken. Voor meer informatie over hoe de app precies werkt, kun je hier onze gratis handleidingen downloaden. Hierin worden de meest gestelde vragen rondom het gebruik van de app uitgelegd en kun je gemakkelijk de stappen volgen!
Als je even zelf wilt kijken…
Alle onderwerpen op een rij!
Direct contact met ons
Chatten
Bekijk hier onze openingstijden tijdens feestdagen en overige bedrijfsinformatie
0
Reviews0
Downloads0
Reviews0
Downloads